piątek, 6 września 2013

3. 45 fakty o mnie

1. Mam na imię Ania
2. Nie mam drugiego imienia - chyba, że z Bierzmowania, czyli Wiktoria :)
3. Chodziłam do liceum
4. Umielbiam shopping - bywa tak, że czasem robię nieprzemyślane zakupy, a pózniej pochopnie kupiony przeze mnie ciuszek ląduje w szafie na wieczne czekanie aż wkońcu go założę...
5. Lubię porządek - zawsze wszystko musi być na swoim miejscu !
6. Uwielbiam komedie romantyczne, wszystko co związane z miłością... achhhh ;)
7. Nie oglądam horrorów
8. Lubię miasto - najczęściej odwiedzam Kraków
9. Nie palę.... nigdy nie paliłam ;)
10. Piję... tylko okazyjnie ;)
11. Jestem szczęsliwym kierowcą od marca
12. Marzę o tatuażu
13. Mam 2 kolczyki w prawym uchu
14. Łatwo mnie zdenerwować ;-)
15. Jestem cierpliwa.... do czasu
16. Lubię pływać
17. Boję się śmierci..... ;/
18. Kocham moich bliskich i przyjaciół
19. TAK, mam kompleksy
20. Naturalnie mam kręcone włosy ! :-( i dlatego muszę męczyć je prostownicą :-(
21. Mam starszego brata
22. Kiedyś chciałam studiować psychologię, mmmm marzenie, jednak jakoś mi sie odwidziało
23. Kocham dostawać prezenty
24. Jestem uzależniona od vinted.pl
25. Uwielbiam zwierzęta
26. Kiedy byłam małą dziewczynką obiecałam sobie, że w przyszłości założę schronisko dla zwierząt... Do tej pory wciąż mam nadzieję, że kiedyś będę mogła to uczynić
27. Mój kot ma na imię Feliks <3
28. Uwielbiam mieć długie paznokcie, najczęściej maluję je na czerwono
29. Kiedyś próbowałam się odchudzać... cgoć tak naprawdę sama nie wiedziałam z czego, bo wszyscy uważają że jestem szczupła o.O
30. Chciałabym wyjechać kiedyś z Polski, zwiedzić troszkę świata
31. Mam najwspanialszą przyjaciółkę na świecie ! <3
32. Jestem katolikiem - Wierzę...
33. Uwielbiam imprezy, wesela, dobrą zabawę
34. Wierzę w Mojego Anioła Stróża ;)
35. Naleśniki i zupę pieczarkową mogę jeść codziennie :-)
36. Lubię nosić sukienki
37. Rzadko oglądam TV
38. Lubię słuchać radia ESKA
39. Boje się..... żab xd
40. Nienawidzę FAŁSZYWYCH ludzi 
41. Mogę wybaczyć, lecz nie zapomnieć
42. Sto razy pomyśl zanim coś powiesz, bo ja to zapamiętam
43. Nigdy nie lubiłam matematyki. "To jest matma - tego nie ogarniesz" xd
44. Uwielbiam natkę pietruszki
45. Banany to owoc który lubię jeść najczęściej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz