czwartek, 7 listopada 2013

11. Małe zakupy

Wiadomo, że zakupy poprawiają humor każdej kobiecie ;)
Nawet takie maleńkie :-)
Ja ostatnio odwiedziłam Rossmana, Biedronkę, aptekę i jakieś tam zwykłe centrum i zakupiłam takie oto perełki:

1. Płyn do płukania jamy ustnej Colgate Plax Whitening
2. Szampon NOVOXIDYL przeciw wypadaniu włosów






3. Dwa opakowania chusteczek odświeżających ( idealne do torebki + NIE testowane na zwierzętach! )





4. Owocowy błyszczyk do ust ZIAJA
5. Mascara Curling Pump Up ( po prostu ją uwielbiam i jak narazie nie zamienię na żadną inną ! )





6. Malutkie Princesski śmietankowe i czekoladowe - urzekły mnie swoim rozmiarem, są takie słodkie ;D
Małe co nieco ;D


1 sztuka w Biedronce - 40 gr :)


Takie małe, malutkie ;)
Ciekawa jestem jak się spisze ten Płyn do płukania jamy ustnej i Szampon do włosów.
Pisałam Wam już kiedyś (parę notek do tyłu) że mam ogromny problem z wypadaniem włosów :(
Aż musiałam kupić coś w aptece. Za szampon zapłaciłam około 35 zł - mam nadzieję, że choć troszkę pomoże.




Do następnej <3 Pa.

4 komentarze:

  1. Mascara Curling Pump Up - wszyscy chwalą, więc może i ja się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Bo naprawdę warto. A cena - śmieszna. Ja swoją kupiłam za 8 zł :)

      Usuń
  2. Mam ten tusz i sprawdza się rewelacyjnie ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O lubię ten tusz :) czekam na opinię tego szamponu :))

    OdpowiedzUsuń